Wij hanteren bij het bepalen van de OOH strategie meerdere accurate bronnen om tot optimale oplossingen te komen voor onze klanten. Met een tool als OCS konden we al uiterst gedetailleerd doelgroepprofielen en consumentengedrag in kaart brengen. Aangevuld met Cäsar is het mogelijk om deze gesegmenteerde doelgroepen nauwgezet te lokaliseren. In combinatie met eigen (klant)data weten we nu dus tot in detail waar welke doelgroep zich exact bevindt of heen gaat.
Vervolgens zijn we als geen ander in staat om deze touch points te koppelen aan de meest optimale mediaobjecten en middelen. Zo voegen wij alle beschikbare en meest relevante buitenreclame objecten toe, waarmee we de specifieke doelgroepen volgen in hun mobiliteit. Zodoende worden OOH objecten dus steeds effectiever ingekocht, met minimale waste. Ideaal is om direct aansluitend zowel verkoopstimulerende online als offline activaties te verzorgen op, of direct nabij POS locaties.
Want naast doelgroepgebieden, zijn tevens alle winkelketens, winkelcentra, supermarkten, mediamarkten, doe het zelvers, drogisterijen, woonboulevards etc, opgenomen in Cäsar.
Kortom: Cäsar draagt wezenlijk bij aan de optimalisatie van meerdere specialistische disciplines en is inmiddels een must have binnen het Dentsu Netwerk.
Cäsar provides us with valuable insights into the DOOH landscape based on audience data and has proven indispensable for our client campaigns.
Cäsar helpt ons elke dag met het nog beter bedienen van onze klanten.
Hierdoor zorgen wij ervoor dat we de juiste brievenbus raken als onze klant zoekt naar de eigenaren van koopwoningen of andere consument specifieke criteria. We werken nu al meer dan 5 jaar samen en wat ons betreft blijven we dat de aankomende 5 jaar ook zeker doen!
Ik ben trots op de samenwerking waarbij de klant centraal stellen, oplossingsgerichtheid en snelle service geen cliché begrippen zijn maar "gewoon" de praktijk.
Cäsar is continue in ontwikkeling en beweegt mee in de dynamische markt van data en segmentatie. Daardoor is Cäsar ook een partner met een stevig fundament voor de toekomst.
Onze samenwerking met Cäsar is een echt partnership te noemen. Cäsar verrijkt onze dienstverlening. Met behulp van hun data en inzichten optimaliseren we de communicatie voor onze klanten. Allen retailers, maar iedereen met een eigen uniek profiel. Hierdoor worden campagnes niet alleen beter en gerichter, maar met name effectiever.
Simpel, snel en visueel je klant adviseren en onderbouwd met data op postcodeniveau. Dat is wat Cäsar voor ons uniek en krachtig maakt.
Cäsar heeft de afgelopen jaren bewezen een zeer betrouwbare partner te zijn. Geen enkele vraag is te gek en samen met de voortdurende verbeteringen die aangebracht worden in het platform is Cäsar een prettige partij om mee samen te werken.
De applicatie Cäsar is inmiddels een onmisbare toevoeging geworden aan de tools die Clear Channel gebruikt om tot zo goed mogelijke voorstellen te komen voor de vele klanten.