Vanaf nu wordt de locatiedata van RetailMedia.One in Cäsar aangeboden. RetailMedia.One maakt retail media makkelijker, uniformer en effectiever. Door het toevoegen van de RetailMedia.One locatiedata binnen Cäsar, ben je vanaf nu in staat om premium food en non-food locaties op te nemen in je plannen.
RetailMedia.One maakt retail media makkelijker, uniformer en effectiever. Met ons platform en slimme AI-tools helpen we merken en retailers om hun marketing- en tradebudgetten slim in te zetten, voor meer bereik en meetbare impact.
Ons netwerk biedt toegang tot +85% van de Nederlandse shopper via vrijwel alle premium food en non-food retailers, waardoor media-inkoop op schaal—over meerdere retailers heen—eenvoudig en kostenefficiënt wordt. Dit alles tegen lage operationele kosten en ondersteund door NORM, dat real-time inzichten biedt in bereik, effect en consumentengedrag.
Daarnaast biedt RetailMedia.One de mogelijkheid om zeer specifieke doelgroepen gericht te benaderen. Daarom werken we strategisch samen met specifieke retailers om precies de juiste doelgroep te bereiken. Met SPAR university bijvoorbeeld bereik je Gen-Z studenten—de consument én workforce van de toekomst—via grote in-store schermen, on-site activaties en populaire in-app promoties. Bij Bruna kom je juist in contact met de “traditionele decision maker” binnen het huishouden: koopkrachtige vrouwen van 30-50 jaar die voor een groot deel de dagelijkse aankoopbeslissingen nemen. Zo zorgt RetailMedia.One ervoor dat je niet alleen maximale exposure krijgt, maar ook direct de juiste doelgroep aanspreekt, wat zorgt voor een optimaal rendement op je investering.
Ons netwerk biedt toegang tot +85% van de Nederlandse shopper via vrijwel alle premium food en non-food retailers, waardoor media-inkoop op schaal—over meerdere retailers heen—eenvoudig en kostenefficiënt wordt. Dit alles tegen lage operationele kosten en ondersteund door NORM, dat real-time inzichten biedt in bereik, effect en consumentengedrag.
Daarnaast biedt RetailMedia.One de mogelijkheid om zeer specifieke doelgroepen gericht te benaderen. Daarom werken we strategisch samen met specifieke retailers om precies de juiste doelgroep te bereiken. Met SPAR university bijvoorbeeld bereik je Gen-Z studenten—de consument én workforce van de toekomst—via grote in-store schermen, on-site activaties en populaire in-app promoties. Bij Bruna kom je juist in contact met de “traditionele decision maker” binnen het huishouden: koopkrachtige vrouwen van 30-50 jaar die voor een groot deel de dagelijkse aankoopbeslissingen nemen. Zo zorgt RetailMedia.One ervoor dat je niet alleen maximale exposure krijgt, maar ook direct de juiste doelgroep aanspreekt, wat zorgt voor een optimaal rendement op je investering.
Je vindt de dataset van RetailMedia.One in het Dataloket binnen Cäsar onder de naam "RetailMedia.One locaties".